Google+
| HOME |
(050) 21-26-130
(067) 34-40-454
(063) -- - -- - ---
Графік роботи : Пн-Пт з 9:00 до 18:00. Для екстренного зв’язку тел. : (050) 21-26-130
Є питання? Будь-ласка, телефонуйте!
ЖЖ/ Рентабельність.

Яка рентабельність використання спаркл-панелей у бізнесі?

Нам часто задають питання «Яка рентабельність використання спаркл-панелей у бізнесі?».
На перший погляд це дуже просте питання, але в даному випадку  чіткої математично-прорахованої  відповіді бути не може.  Давайте розглянемо суть питання у всіх деталях.  Заради справедливості , перед тим,  як зануритися в «складні» математичні розрахунками,   хочеться зазначити також той момент, що серед наших клієнтів є категорія прогресивних керівників та власників бізнесу, які не задають це питання, а просто на якомусь, лише їм відомому інтуітивному рівні приймають рішення, що їм потрібна спаркл-неон панель  для ефективного розвитку бізнесу та руху вперед (ми любимо таких клієнтів і називаємо інноваторами). Ми любимо всіх наших клієнтів і тому терпляче відповідаємо на усі питання по суті.

Спаркл-борд панель виконує дві основні функції: перша – це рекламний інструмент, друга – це інтер’єрний елемент дизайну. Розділити в процентному відношенню частку кожної функції не получиться, оскільки для конкретного виду бізнесу буде переважати перше або друге. В наслідок цього прорахувати рентабельність як елемента «дизайну» не можливо – це все-одно, що намагатися розраховувати рентабельність  люстри, вхідних дверей, чи картинної  репродукції на стіні. Залишається питання рентабельності спаркл-панелі як рекламного інструменту. Для більш простішого розуміння змоделюємо ситуації в різних категоріях бізнесу.

Варіант 1. Великий офісний центр розмістив інформаційну спаркл-лед-панель у фойє і використовує її як інформаційну доску для новин – на ній пишуть: привітання з днем народження працівникам та орендарям офіс-центру, важливі повідомлення та новини, або  влаштовують конкурс неон-малюнку. (математичний підрахунок рентабельності в даному випадку не має потреби, та і не можливий)

Варіант 2. Кафе-бар замінив стандартну крейдову доску-меню на спаркл-лед-панель. Припустимо самий песимістичний прогноз, що завдяки рекламі на лед-панелі, хоча-би один клієнт в день   вирішує зайти і випити кави. Нехай кафе заробляє 5 грн на чашці кави. Таким чином прибуток по даному каналу реклами в місяць буде 5*30=150 грн,  в рік відповідно 150*12=1800 грн. Вартість панелі в стандартній комплектації складе порядка 1600 грн – тобто рентабельність використання спаркл-панелі буде 100% - і вона окупиться за один рік. При цьому треба зазначити, що термін служби лед-панелі мінімум 5 років і ще раз закцентувати увагу на тому факті, що ми змоделювали самий песимістичний сценарій по кількості клієнтів, і  якщо спаркл-панель використовувати з вмінням і фантазією, то відповідно можна припустити, що рентабельність буде в десятки разів більша.

На сам кінець треба зазначити, що приведені вище розрахунки і приклади не претендують на єдину істину, а написані, як ранковий роздум в наш ЖЖ (Живий Журнал).

А про те, як звичайний бармен в США допоміг виділитися своєму закладу із дестяків подібних та став комерційним художником – читайте тут.

Введіть свій електронний адрес, указанний при реєстрації і пароль
Електронна Пошта
Пароль
Забули пароль? Ви не зареєстровані? Зареєструватись.
ВВведіть свою адресу електронної пошти, вказану при реєстрації. На неї буде відправлено повідомлення з новим паролем.
Електронна пошта
Ввійти з паролем Ви не зареєстровані? Зареєструватись.
Обов'язково заповніть всі поля.
Введіть дійсну електронну адресу.
Збережіть введений пароль.
Ваше ім'я
Електронна пошта
Пароль
Повторіть пароль
Забули
пароль?
Уже зареєстровані? Ввійти.

Останні новини

Запрошуємо до співпраці

Пропонуємо цікаві умови для партнерів в регіонах...

Знижка 10%

При замовленні 2-х і більше панелей вимагайте знижку.

Знижка 25%

Заробіть знижку 25% на будь-яку нашу продукцію .

Новинки в блозі

Підвищуєм рентабельність

Яка рентабельність використання спаркл-панелей у бізнесі?

Робота-мрія.

США: "Меню" для Національного аерокосмічного агентства НАСА

Супер спаркл-ідея "24х7"

Розпочинаємо серію ідей: "Спаркл-лед-панель на службі Вашого бізнесу 24 години в день та 7 днів в тиждень" .